3. Կարծիքների հրապարակման պահանջներ3.1
. Կարծիքները պետք է պարունակեն Օգտատիրոջ անձնական հաճախորդական փորձը (ապրանքների և/կամ ծառայությունների ձեռքբերման փորձ, վայրի այցելության փորձ): Հաճախորդական փորձ չեն համարվում հետևյալ դեպքերը՝
- կազմակերպության ներկայացուցչի կողմից ապրանքներ կամ ծառայություններ տրամադրելու մերժումը (օրինակ՝ բանկի կամ գրավատան կողմից վարկի/պարտքի տրամադրման մերժում, կլինիկայի կողմից բժշկին տուն ուղարկելու մերժում, համապատասխան ապրանքն առանց անձնագրի վաճառելու մերժում, ինչպես նաև ցանկացած այլ մերժում՝ համաձայն Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության պահանջների կամ այլ պատճառներով);
- դեպքեր, երբ կազմակերպությունը ֆիզիկապես փակ էր և չէր սպասարկում այցելուներին (նույնիսկ աշխատանքային ժամերին);
- հաճախորդի կողմից գնումից հրաժարվելը սեփական որոշման հիման վրա (չափազանց բարձր գներ, չբավարարող տեսականի, գնման ցանկության բացակայություն);
- ընկերների, ծանոթների կամ երրորդ անձանց կողմից պատմված իրավիճակների նկարագրումը;
- կազմակերպության աշխատանքի վերաբերյալ եզրակացություններ՝ հրապարակումների, գովազդային նյութերի, ապրանքների կամ ծառայությունների տեսականու, գների քաղաքականության և այլնի հիման վրա;
- տեքստեր, որոնք անուղղակիորեն կապված են վայրի հետ (օրինակ՝ «Այստեղ կայացավ մեր առաջին հանդիպումը», «Ինձ դուր չի գալիս նրանց գովազդային քաղաքականությունը», «Այս ոճը չափազանց ագրեսիվ է, կարծես ճնշում է», «Խորհուրդ չէի տա գնել նրանցից, ովքեր թույլ են տալիս իրենց նման կարգախոսներ»):
3.2
. Արգելվում է հրապարակել որևէ նյութ, որը կոչ է անում խախտել Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրությունը:
3.3
. Արգելվում է ինքնագովազդը․ կարծիքների հրապարակումը՝ կոնկրետ կազմակերպության շահերի խթանման կամ աջակցության նպատակով, գովազդային հղումների նշում, ինչպես նաև գովազդային մակետների և այլ գովազդի հրապարակում: Արգելվում է հրապարակել կարծիքներ՝ կազմակերպության հետ կապված անձանց կողմից, ներառյալ՝ գովազդային, PR և մարքեթինգային գործակալությունների ներկայացուցիչները, գովազդի մենեջերները, հաշվեհամարի մենեջերները և այլ անձինք, ովքեր կարող են շահագրգռված լինել կազմակերպության բարձր վարկանիշով 2GIS-ում:
3.4. Արգելվում է հրապարակել բացասական կարծիքներ՝ Օգտատիրոջ աշխատանքի կազմակերպության մրցակիցների վերաբերյալ, ինչպես նաև կանխամտածված կերպով վարկանիշի նվազեցումը (բազմաթիվ բացասական գնահատականների հրապարակումը՝ մեկ Օգտատիրոջ/խմբի կողմից համաձայնությամբ):
3.5. Օգտատերերին արգելվում է հրապարակել կարծիքներ այն կազմակերպությունների վերաբերյալ, որտեղ նրանք աշխատում են:
3.6. Արգելվում է օգտագործել մի քանի հաշիվներ՝ նույն վայրերի վերաբերյալ կարծիքների հրապարակման համար: Արգելվում է կազմակերպությունների վարկանիշի արդյունքների կեղծումը:
3.7. Արգելվում է նշել կարծիքի մեջ մրցակից կազմակերպության անվանումը: Սակայն թույլատրվում է համեմատել ապրանքների և ծառայությունների որակը, գները և հաճախորդական փորձի այլ բաղադրիչներ նույն քաղաքի կամ շրջանի կազմակերպությունների հետ՝ առանց դրանք ուղղակիորեն նշելու:
3.8. Եթե կարծիքի տեքստից հնարավոր չէ նույնականացնել դեպքը և կարծիքը չի պարունակում մանրամասներ, օրինակ՝ ամսաթիվ, ժամանակ, իրավիճակի մասին տեղեկություններ (ապրանքների/ծառայությունների կազմ կամ պատվերի, պայմանագրի, չեկի համար, որը թույլ է տալիս նույնականացնել հեղինակը), ապա կազմակերպության ներկայացուցիչը պաշտոնական պատասխանով իրավունք ունի հարցնել հեղինակից՝ ավելի մանրամասն տեղեկություններ, որպեսզի կարողանա նույնականացնել դեպքը և համապատասխան միջոցներ ձեռնարկել: Պահանջվող տվյալները՝
• ընկերության հետ կապվելու ամսաթիվը և ժամը;
• հեռախոսահամարի վերջին չորս թվանշանները.
• պայմանագրի կամ պատվերի համարը;
• խնդրել ավելի մանրամասն նկարագրել ընկերության հետ կապվելու մանրամասները՝ թույլ տալով բացահայտել հաճախորդին.
• այլ տվյալներ, որոնք կօգնեն ընկերությանը հասկանալ, թե ինչ դեպքի մասին է խոսքը:
Կարծիքի հեղինակը չորս օրացուցային օրվա ընթացքում պետք է պատասխան տա ընկերության հարցին՝ մեկնաբանություն թողնելով կարծիքին կամ խմբագրելով այն և օգնելով ընկերությանը նույնականացնել կարծիքում նկարագրված դեպքը (օրինակ՝ կցելով չեկի լուսանկար): Եթե հեղինակը չի կարող տրամադրել ընկերության կողմից պահանջվող տեղեկատվությունը, ապա անհրաժեշտ է տեղեկացնել ծառայության ստացման ամիսը կամ մոտավոր ամսաթիվը, ինչպես նաև նկարագրել դիմելու մանրամասները, որոնք թույլ կտան նույնականացնել կարծիքում նկարագրված դեպքը, եթե այն նկարագրված չէ կարծիքում:
Եթե 4 օրացուցային օրվա ընթացքում Օգտատերը չի պատասխանում պաշտոնական հարցմանը, ապա դիտարկումից հետո կարծիքը ստանում է «Չհաստատված» կարգավիճակը և դադարում է հաշվի առնվել կազմակերպության վարկանիշում: Օգտատերը կարող է վերականգնել կարծիքը՝ ներկայացնելով պատասխան:
Այս կանոնը չի տարածվում այն դեպքերի վրա, երբ՝
• կազմակերպությունը առաջարկում է պատասխանել այլ ալիքով (հետգրություն ուղարկել, էլեկտրոնային փոստով, հեռախոսով և այլն);
• կազմակերպությունը հարցնում է անձնական տվյալներ, որոնք անհրաժեշտ չեն կարծիքի նույնականացման համար;
• կարծիքի հրապարակումից անցել է ավելի քան 1 տարի;
• կարծիքը հաստատված է վճարման միջոցով (այդպիսի կարծիքներն ունեն համապատասխան նշում):
3.9. Թույլատրվում են կարծիքներ, որոնք նկարագրում են հաճախորդական սպասարկման փորձը, նույնիսկ եթե հաճախորդը չի ձեռք բերել ծառայությունը՝ օրինակ՝ խանութի աշխատակցի խորհրդատվությունը, ռեստորանում պատվերի ձևակերպումը (նույնիսկ եթե ապրանքը կամ ծառայությունը չեն գնվել): Բացառություններ՝ նշված 3.1 կետում (օրինակ՝ կազմակերպության ներկայացուցչի կողմից ապրանքներ կամ ծառայություններ տրամադրելու մերժում՝ տեխնիկական կամ այլ հնարավորության բացակայության պատճառով):
3.10. Թույլատրվում է թողնել կարծիքներ՝ երեխաների մինչև 14 տարեկան, տարեցների, ինչպես նաև անաշխատունակ հարազատների՝ հաճախորդական փորձի մասին, ովքեր չեն կարող ինքնուրույն գրել կարծիք՝ պայմանով, որ Օգտատերը մասնակցել է նկարագրվող իրադարձություններին:
3.11 Արգելվում է հրապարակել նույն կազմակերպության վերաբերյալ մի քանի նույնական կարծիքներ կամ տարբեր կազմակերպությունների մասին նույնական կարծիքներ:
3.12. Արգելվում է հրապարակել կարծիքներ՝ ուրիշի կարծիքներին ի պատասխան:
3.13. Արգելվում է կարծիքի տեքստը ստիլիզացնել այլ գրական ժանրերի (բանաստեղծություն, պիես, հեքիաթ, առակ) մեջ, որը դժվարացնում է բովանդակության ըմբռնումը:
3.14. Արգելվում է դիտավորյալ խախտել ուղղագրության և կետադրության կանոնները, խառնել մեծատառերը և փոքրատառերը, հրապարակել կարծիքներ՝ գերակշռող մասում մեծատառերով կամ փորձել երկարացնել կարծիքի տեքստը նվազագույն երկարությամբ ավելորդ նշաններով, օրինակ՝ կրկնվող փակագծերով կամ բազմակետով:
3.15. Արգելվում է գրել կարծիքներ՝ իրադարձությունների մասին, որոնք տեղի են ունեցել ավելի քան 3 տարի առաջ:
3.16. Արգելվում է գնահատել կազմակերպությունը՝ որպես գործատու (իրական կամ պոտենցիալ), գնահատել կազմակերպությունը հարցազրույցի արդյունքների հիման վրա:
3.17. Արգելվում է հրապարակել կարծիքներում լուսանկարներ և/կամ վիդեոհոլովակներ, որոնք անմիջականորեն չեն վերաբերում հաճախորդական փորձին և չեն ցուցադրում կազմակերպության աշխատանքը կամ աշխատանքների որակը, ձեռք բերված ապրանքները: Սրտիկներ, ժպիտիկներ, կենդանիների պատկերներ և ծիածաններ չեն կարող լինել կարծիքի իլյուստրացիա:
3.18. Թույլատրվում է հրապարակել կարծիքներում այլ հեղինակների նկարներ, բայց միայն այն դեպքում, եթե դրանք վերաբերում են կազմակերպության աշխատանքին (ապրանքներ, ինտերիեր, ցուցափեղկեր, ուտեստներ):
3.19. Եթե իրավատիրոջ կամ նրա լիազորված անձի կողմից հիմնավորված բողոք ստացվի՝ լուսանկարի և/կամ վիդեոհոլովակի վերաբերյալ, ապա այն կհանվի:
3.20. Մեկնաբանություններում արգելվում են անիմաստ հաղորդագրություններ (ֆլուդ), կրկնություններ, վիրավորանքներ, հայհոյանք, սպամ: Արգելվում է օգտագործել մեկնաբանությունները՝ հրապարակման կանոնները խախտող կարծիքների տեքստեր, կազմակերպության կամ Օգտատիրոջ անձնական տվյալների հրապարակում:
3.21. Կարծիքներում, լուսանկարներում, վիդեոհոլովակներում և մեկնաբանություններում արգելվում են որևէ բացասական բնութագրումներ մարդկանց՝ աշխատակիցների, հաճախորդների և այլ Օգտատերերի նկատմամբ: Մասնավորապես, չեն թույլատրվում վիրավորանքներ՝ ազգային պատկանելության, կրոնական համոզմունքների, քաղաքական հայացքների և մտավոր կարողությունների մակարդակի հիման վրա:
3.22. Արգելվում է օգտագործել հայհոյանքներ, վիրավորական բառեր և դրանց ածանցյալները: Կեսովի ծածկված հայհոյանքը նույնպես համարվում է խախտում:
3.23. Թույլատրվում են բացասական արտահայտություններ՝ կոնկրետ կազմակերպության գործունեության, ապրանքների կամ ծառայությունների վերաբերյալ՝ առանց անձնական վիրավորանքների:
3.24. Կարող եք գնահատել կազմակերպության կայքի/հավելվածի աշխատանքը, եթե ծառայությունն ապահովվում է միայն այդ ճանապարհով (օրինակ՝ ինտերնետ խանութներ, տաքսի պատվիրում, առաքման ծառայություններ) և Օգտատերը պատվեր է կատարել: Արգելվում է գնահատել կայքերի և հավելվածների աշխատանքը՝ ավանդական ծառայությունների դեպքում:
3.25. Արգելվում է գնահատել կազմակերպության հեռախոսային գծի զբաղվածությունը, բացառությամբ հետևյալ դեպքերի՝ սննդի/տնտեսական ապրանքների առաքում, պատրաստի ուտեստների առաքում, ծաղիկների առաքում, խմելու ջուր, տաքսի պատվիրում, ինտերնետ պրովայդերներ, բջջային օպերատորներ, դիսպետչերական ծառայություններ:
3.26. Թույլատրվում է գնահատել հեռախոսային խոսակցությունը, եթե աշխատակիցը հեռախոսով տրամադրել է խորհրդատվություն՝ կազմակերպության ապրանքների կամ ծառայությունների վերաբերյալ: Թույլատրվում է հեռախոսային խոսակցության մասին կարծիք՝ եթե գնահատվում է խորհրդատվության որակը:
3.27. Արգելվում է հրապարակել կարծիքներում անձնագրերի սկաներ, բժշկական քարտերի տեղեկություններ և այլ անձնական տվյալներ:
3.28. Կարծիքներում թույլատրվում է հրապարակել ընկերությունների ներկայացուցիչների անձնական տվյալները (ԱԱՀ), որոնք ձեռք են բերված հանրային աղբյուրներից։ Եթե հայտնաբերվում է, որ կարծիքներում, մեկնաբանություններում կամ պատասխաններում հրապարակվել են ներկայացուցիչների ԱԱՀ՝ առանց անձնական տվյալների սուբյեկտի համաձայնության, ապա հրապարակված բովանդակության ստուգումը իրականացվում է սուբյեկտի գրավոր դիմումի հիման վրա, որի տվյալները հրապարակվել են առանց համաձայնության: Դիմումում անհրաժեշտ է նշել ԱԱՀ, բջջային հեռախոսի համարը և էլեկտրոնային փոստի հասցեն (կամ փոստային հասցեն): Որոշ դեպքերում այդ կոնտակտները կարող են պահանջվել դիմումատուի ինքնությունը հաստատելու համար: Անձնական տվյալների արգելափակումը/ոչնչացումը կախված է գրավոր դիմումի ուսումնասիրության արդյունքներից:
Դիմումի ձևը կարելի է ներբեռնել այստեղ, դիմումների մշակումն իրականացվում է inf@2gis.ru հասցեով:
Թույլատրվում է հրապարակել արդյունքների լուսանկարներ և/կամ վիդեոհոլովակներ՝ ապրանքի կամ ծառայության օգտագործման արդյունքում: Օրինակ՝ նկար կամ տեսանյութ՝ ձեր նկարած նկարը՝ օգտագործելով ձեռք բերված ակվարելային գույները; ձեր անձնական լուսանկարը (սելֆի) և/կամ վիդեոհոլովակը, եթե այն ցուցադրում է սերվիսի կամ ապրանքի որակը, որը կարելի է գնահատել միայն անձամբ (վարսահարդարում, դիմահարդարում, հագուստի համապատասխանությունը); կենդանու լուսանկարը և/կամ վիդեոհոլովակը, եթե այն իլյուստրացնում է կազմակերպության աշխատանքի արդյունքները, որոնք տրամադրում են ծառայություններ կենդանիների համար (անասնաբուժական կլինիկաներ, կենդանիների վարսավիրանոցներ և այլն):
3.30. Արգելվում է օգտագործել ծառայությունը՝ Օգտատիրոջ կամ կազմակերպության ներկայացուցչի կայք այցելուների համար՝ անձնական բլոգների, կայքերի, ալիքների հղումներ տեղադրելու համար:
3.31. Թույլատրվում է տեղադրել հղումներ տեղեկատվական ռեսուրսների (ԶԼՄ-ների, ֆորումների) և կազմակերպությունների կայքերի վրա, եթե Օգտատերը չի աշխատում այդ կազմակերպությունում:
3.32. Կարծիքում, կազմակերպության ծառայությունների գնահատման հետ մեկտեղ, թույլատրվում է՝ հարցնել կազմակերպությունից մանրամասներ իր իրավիճակի վերաբերյալ (մասնակցել իրադարձություններին); ներկայացնել կառուցողական հարցեր/առաջարկություններ կազմակերպության աշխատանքի վերաբերյալ: Արգելվում է վիճարկել, քննադատել և գնահատել կազմակերպության կողմից ուրիշ դեպքերի համար ընդունված որոշումները, որոնց Օգտատերը մասնակից չի եղել:
3.33. Մենք իրավունք ունենք Օգտատիրոջից պահանջել կարծիքի ցանկացած հաստատում, եթե կասկածներ ունենք դրա ծագման վերաբերյալ: Հաստատումը կարող է լինել՝ պատվերի համարը, ամսաթիվը և ժամանակը, մանրամասները՝ կազմակերպության հետ շփվելու մասին:
3.34. Արգելվում է հրապարակել կարծիքներ, որոնք արտահայտում են ակնհայտ անհարգանք հասարակության, պետության, զինանշանի, օրհներգի, դրոշի, ՀՀ Սահմանադրության և պետական մարմինների նկատմամբ: