Տեղեկատվական նյութերին ներկայացվող պահանջներ
1. Օգտատիրոջ Կոնտենտի վերաբերյալ ընդհանուր պահանջներ
Տվյալ դեպքերում, որոնք նախատեսված են 2GIS ծառայությունների օգտագործման համաձայնագրով (http://law.2gis.ru/rules), Օգտագործողին տրվում է հնարավորություն տեղադրել (ներառյալ՝ արտաքին աղբյուրներից փոխանցումը), խմբագրել և հեռացնել պատկերներ, տեքստային, աուդիո և վիդեո նյութեր, ինչպես նաև այլ հեղինակային և (կամ) հարակից իրավունքների օբյեկտներ (Կոնտենտ), ներառյալ հետևյալ Կոնտենտը.
Բուկլետներ — իրավաբանական անձի/անհատ ձեռնարկատիրոջ (կազմակերպություն) պրոֆիլի էջը, որի մասին տեղեկությունը առկա է որոշակի տարածքի կազմակերպությունների տեղեկատուում, իր կողմից արտադրվող կամ վաճառվող ապրանքների, մատուցվող ծառայությունների կամ կատարվող աշխատանքների մասին տեղեկություններով, որը տեղադրվում է Կայքում՝ Օգտատերերին ապրանքների, աշխատանքների, ծառայությունների մասին տեղեկացնելու նպատակով:
Լուսանկարներ — Կազմակերպությունների Լուսանկարներ և Օբյեկտների Լուսանկարներ:
Կազմակերպությունների լուսանկարներ — իրավաբանական անձի/անհատ ձեռնարկատիրոջ (կազմակերպություն) գործունեությանը վերաբերող լուսանկարներ, որոնց մասին տեղեկությունը առկա է կազմակերպությունների տեղեկատուում, կապված է կազմակերպության պրոֆիլին, որը առկա է կազմակերպությունների տեղեկատուում, և տեղադրվում է Օգտատիրոջ կողմից՝ այլ Օգտատերերին կազմակերպության և նրա գործունեության մասին տեղեկացնելու նպատակով:
Օբյեկտների լուսանկարներ — լուսանկարչական գործընթացի արդյունքում ստացված պատկերներ բնական օբյեկտների (լիճ, գետ և այլն) և/կամ մարդու գործունեության արդյունք հանդիսացող օբյեկտների՝ շինություն, կառույց, զբոսայգիներ, այգիներ, փողոցներ և այլ օբյեկտներ, որոնց մասին տեղեկությունը առկա է 2GIS Արտադրանքներում: Օբյեկտների լուսանկարները պետք է արտահայտեն ընդհանուր տպավորություն բնական օբյեկտների կամ մարդու գործունեության արդյունք հանդիսացող օբյեկտների մասին, օգնելով կողմնորոշվել տեղանքում:
Վիդեոհոլովակներ — Կազմակերպությունների Վիդեոհոլովակներ, Օբյեկտների Վիդեոհոլովակներ և այլ վիդեոհոլովակներ:
Կազմակերպությունների վիդեոհոլովակներ — իրավաբանական անձի/անհատ ձեռնարկատիրոջ (կազմակերպություն) գործունեությանը վերաբերող վիդեոհոլովակներ, որոնց մասին տեղեկությունը առկա է կազմակերպությունների տեղեկատուում, կցված է կազմակերպության պրոֆիլին, որը առկա է կազմակերպությունների տեղեկատուում, և տեղադրվում է Օգտատիրոջ կողմից՝ այլ Օգտատերերին կազմակերպության և նրա գործունեության մասին տեղեկացնելու նպատակով:
Օբյեկտների վիդեոհոլովակներ — վիդեոգրաֆիկական գործընթացի արդյունքում ստացված վիդեոհոլովակներ բնական օբյեկտների (լիճ, գետ և այլն) և/կամ մարդու գործունեության արդյունք հանդիսացող օբյեկտների՝ շինություն, կառույց, զբոսայգիներ, այգիներ, փողոցներ և այլ օբյեկտներ, որոնց մասին տեղեկությունը առկա է 2GIS Արտադրանքներում: Օբյեկտների վիդեոհոլովակները պետք է արտահայտեն ընդհանուր տպավորություն բնական օբյեկտների կամ մարդու գործունեության արդյունք հանդիսացող օբյեկտների մասին, օգնելով կողմնորոշվել տեղանքում:
Մեկնաբանություն — լուսանկարին կամ վիդեոհոլովակին կից բացատրություն, որը տեղադրվում է Օգտատիրոջ կողմից հատուկ դաշտում՝ լուսանկարի կամ վիդեոհոլովակի ներբեռնման ժամանակ:
Կարծիքներ — Օգտատերերերի արտահայտությունները հաճախորդի փորձի մասին՝ համագործակցելով իրավաբանական անձանց/անհատ ձեռնարկատերերի (կազմակերպությունների) հետ, որոնց մասին տեղեկությունը առկա է կազմակերպությունների տեղեկատուում, կցված է կազմակերպության պրոֆիլին, որը առկա է կազմակերպությունների տեղեկատուում, և տեղադրվում է Օգտատիրոջ կողմից՝ իրացվող ապրանքների, աշխատանքների, ծառայությունների մասին օգտատերերին տեղեկացնելու նպատակով:
2. Օգտատիրոջ կողմից հրապարակվող Լուսանկարների և Մեկնաբանությունների պահանջներ
2.1. Լուսանկարներն ու (կամ) Վիդեոհոլովակները պետք է անմիջականորեն կապված լինեն Կազմակերպության հետ՝ պարունակելով ծառայությունների մատուցման / աշխատանքների կատարման գործընթացի, ապրանքների իրացման գործընթացի պատկերները (օրինակ՝ ապրանքների դարակների, ապրանքախմբերի, ցուցափեղկերի ձևավորման պատկերները), ցույց տալու ինտերիերը կամ էքստերիերը, որտեղ իրականացվում է գործունեությունը: Քարտեզի կամ նավիգատորի Օբյեկտին ավելացվող Լուսանկարներն ու (կամ) Վիդեոհոլովակները պետք է հստակ ցուցադրեն ընտրված օբյեկտը:
2.2. Արգելվում է Կայքում տեղադրել Լուսանկարներ և (կամ) Վիդեոհոլովակներ, որոնք պարունակում են տեքստ և գրաֆիկական էլեմենտներ, որոնք խանգարում են դիտումը (բացառություն՝ գների ցանկերը և հանրային սննդի կազմակերպությունների մենյուները);
2.3. Արգելվում է տեղադրել գրաֆիկական խմբագրիչի և նեյրոցանցերի միջոցով ստեղծված պատկերներ (բացառություն՝ նորակառույցների ռենդերներ, ինչպես նաև կազմակերպությունների աշխատանքների օրինակներ, որոնց հիմնական գործունեությունը գրաֆիկական պատկերների և եռաչափ մոդելների ստեղծումն է);
2.4. Արգելվում է տեղադրել սքրինշոթեր, ինչպես նաև Լուսանկարներ և (կամ) Վիդեոհոլովակներ՝ ավելացված շրջանակներով:
2.5. Արգելվում է տեղադրել Լուսանկարներ և (կամ) Վիդեոհոլովակներ, որոնք պարունակում են օգտատիրոջ և/կամ նրա գործընկերների կողմից իրականացվող ակցիաների, խթանման միջոցառումների, ինչպես նաև գովազդային բնույթի տեղեկություններ;
2.6. Արգելվում է տեղադրել Լուսանկարներ և (կամ) Վիդեոհոլովակներ, որոնք պարունակում են ակնհայտ կեղծ տեղեկություններ կամ մոլորության մեջ գցող տեղեկություններ;
2.7. Արգելվում է տեղադրել Լուսանկարներ և (կամ) Վիդեոհոլովակներ, որոնք պարունակում են տեղեկություններ՝ Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրությունը խախտելու կոչով;
2.8. Արգելվում է տեղադրել Լուսանկարներ և (կամ) Վիդեոհոլովակներ, որոնք պարունակում են հղումներ դեպի ինտերնետ ռեսուրսներ, որոնց բովանդակությունը հակասում է Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրությանը;
2.9. Արգելվում է տեղադրել Լուսանկարներ և (կամ) Վիդեոհոլովակներ, որոնք պարունակում են պոռնոգրաֆիկ, վիրավորական, վախեցնող տեղեկություններ, ինչպես նաև տեղեկատվություն, որը դրդում է մերժում և (կամ) խթանում է բռնությունը;
2.10. Արգելվում է տեղադրել Լուսանկարներ և (կամ) Վիդեոհոլովակներ, որոնք պարունակում են զենքի և/կամ զենքին նմանվող իրերի պատկերներ: Բացառություն՝ պեյնթբոլի, լազերտագի, սթրայկբոլի և այլն խաղերի գույքի պատկերներ պարունակող Լուսանկարներ և (կամ) Վիդեոհոլովակներ: Այս դեպքում արգելվում է այն Լուսանկարները և (կամ) Վիդեոհոլովակները, որոնք ցույց են տալիս անչափահաս խաղացողներին կամ խաղացողներին առանց հատուկ հանդերձանքի;
2.11. Արգելվում է տեղադրել Լուսանկարներ և (կամ) Վիդեոհոլովակներ, որոնք պարունակում են մերկ կամ կիսամերկ մարմնի պատկերներ և ցուցադրում են էրոտիկ ապրանքներ;
2.12. Արգելվում է տեղադրել Լուսանկարներ և (կամ) Վիդեոհոլովակներ, որոնք բացահայտում են անձնական տվյալներ և այլ գաղտնի տեղեկություններ երրորդ անձանց մասին, եթե չկա այդ անձանց գրավոր համաձայնություն Լուսանկարների և (կամ) Վիդեոհոլովակների տեղադրման համար;
2.13. Եթե բովանդակության վերաբերյալ հիմնավոր բողոք ստացվի (ներառյալ ապրանքանիշի կամ այլ անհատականացման միջոցի իրավունքի խախտման պատճառով) իրավատիրոջ կամ իրավատիրոջ լիազորված անձի կողմից, ապա լուսանկարը և (կամ) վիդեոհոլովակը կհեռացվի:
2.14. Լուսանկարները պետք է լինեն լավ որակի և համապատասխանեն հետևյալ պահանջներին՝ հարաբերակցությունը չպետք է գերազանցի 1:5 որևէ կողմով; նվազագույն երկարությունը կամ բարձրությունը՝ 600 px, առավելագույնը՝ 7000 px; ֆորմատ՝ jpeg կամ png; ֆայլի չափը՝ ոչ ավելի քան 10 ՄԲ: Չի թույլատրվում տեղադրել մշուշոտ, սխալ շրջված, չափազանց մութ կամ լուսավորված Լուսանկարներ:
2.15. Վիդեոհոլովակները պետք է լինեն լավ որակի և համապատասխանեն հետևյալ պահանջներին՝ ֆորմատներ՝ mp4, mov և HEVC (iOS-ի համար); տևողություն՝ 5 վայրկյանից մինչև 1 րոպե; ֆայլի չափը՝ 1 ՄԲ-ից մինչև 1 ԳԲ; աջակցվող լուծաչափը՝ մինչև 4K: Աջակցվում են ինչպես ուղղահայաց, այնպես էլ հորիզոնական վիդեոներ: Չի թույլատրվում տեղադրել վիդեոհոլովակներ՝ նկատելի արհեստական ազդեցություններով, ցածր լուծաչափով, զգալի խեղաթյուրումներով կամ սխալ կողմնորոշմամբ:
3. Կարծիքների հրապարակման պահանջներ
3.1. Կարծիքները պետք է պարունակեն Օգտատիրոջ անձնական հաճախորդական փորձը (ապրանքների և/կամ ծառայությունների ձեռքբերման փորձ, վայրի այցելության փորձ): Հաճախորդական փորձ չեն համարվում հետևյալ դեպքերը՝
  • կազմակերպության ներկայացուցչի կողմից ապրանքներ կամ ծառայություններ տրամադրելու մերժումը (օրինակ՝ բանկի կամ գրավատան կողմից վարկի/պարտքի տրամադրման մերժում, կլինիկայի կողմից բժշկին տուն ուղարկելու մերժում, համապատասխան ապրանքն առանց անձնագրի վաճառելու մերժում, ինչպես նաև ցանկացած այլ մերժում՝ համաձայն Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության պահանջների կամ այլ պատճառներով);
  • դեպքեր, երբ կազմակերպությունը ֆիզիկապես փակ էր և չէր սպասարկում այցելուներին (նույնիսկ աշխատանքային ժամերին);
  • հաճախորդի կողմից գնումից հրաժարվելը սեփական որոշման հիման վրա (չափազանց բարձր գներ, չբավարարող տեսականի, գնման ցանկության բացակայություն);
  • ընկերների, ծանոթների կամ երրորդ անձանց կողմից պատմված իրավիճակների նկարագրումը;
  • կազմակերպության աշխատանքի վերաբերյալ եզրակացություններ՝ հրապարակումների, գովազդային նյութերի, ապրանքների կամ ծառայությունների տեսականու, գների քաղաքականության և այլնի հիման վրա;
  • տեքստեր, որոնք անուղղակիորեն կապված են վայրի հետ (օրինակ՝ «Այստեղ կայացավ մեր առաջին հանդիպումը», «Ինձ դուր չի գալիս նրանց գովազդային քաղաքականությունը», «Այս ոճը չափազանց ագրեսիվ է, կարծես ճնշում է», «Խորհուրդ չէի տա գնել նրանցից, ովքեր թույլ են տալիս իրենց նման կարգախոսներ»):
3.2. Արգելվում է հրապարակել որևէ նյութ, որը կոչ է անում խախտել Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրությունը:
3.3. Արգելվում է ինքնագովազդը․ կարծիքների հրապարակումը՝ կոնկրետ կազմակերպության շահերի խթանման կամ աջակցության նպատակով, գովազդային հղումների նշում, ինչպես նաև գովազդային մակետների և այլ գովազդի հրապարակում: Արգելվում է հրապարակել կարծիքներ՝ կազմակերպության հետ կապված անձանց կողմից, ներառյալ՝ գովազդային, PR և մարքեթինգային գործակալությունների ներկայացուցիչները, գովազդի մենեջերները, հաշվեհամարի մենեջերները և այլ անձինք, ովքեր կարող են շահագրգռված լինել կազմակերպության բարձր վարկանիշով 2GIS-ում:
3.4. Արգելվում է հրապարակել բացասական կարծիքներ՝ Օգտատիրոջ աշխատանքի կազմակերպության մրցակիցների վերաբերյալ, ինչպես նաև կանխամտածված կերպով վարկանիշի նվազեցումը (բազմաթիվ բացասական գնահատականների հրապարակումը՝ մեկ Օգտատիրոջ/խմբի կողմից համաձայնությամբ):
3.5. Օգտատերերին արգելվում է հրապարակել կարծիքներ այն կազմակերպությունների վերաբերյալ, որտեղ նրանք աշխատում են:
3.6. Արգելվում է օգտագործել մի քանի հաշիվներ՝ նույն վայրերի վերաբերյալ կարծիքների հրապարակման համար: Արգելվում է կազմակերպությունների վարկանիշի արդյունքների կեղծումը:
3.7. Արգելվում է նշել կարծիքի մեջ մրցակից կազմակերպության անվանումը: Սակայն թույլատրվում է համեմատել ապրանքների և ծառայությունների որակը, գները և հաճախորդական փորձի այլ բաղադրիչներ նույն քաղաքի կամ շրջանի կազմակերպությունների հետ՝ առանց դրանք ուղղակիորեն նշելու:
3.8. Եթե կարծիքի տեքստից հնարավոր չէ նույնականացնել դեպքը և կարծիքը չի պարունակում մանրամասներ, օրինակ՝ ամսաթիվ, ժամանակ, իրավիճակի մասին տեղեկություններ (ապրանքների/ծառայությունների կազմ կամ պատվերի, պայմանագրի, չեկի համար, որը թույլ է տալիս նույնականացնել հեղինակը), ապա կազմակերպության ներկայացուցիչը պաշտոնական պատասխանով իրավունք ունի հարցնել հեղինակից՝ ավելի մանրամասն տեղեկություններ, որպեսզի կարողանա նույնականացնել դեպքը և համապատասխան միջոցներ ձեռնարկել: Պահանջվող տվյալները՝
• ընկերության հետ կապվելու ամսաթիվը և ժամը;
• հեռախոսահամարի վերջին չորս թվանշանները.
• պայմանագրի կամ պատվերի համարը;
• խնդրել ավելի մանրամասն նկարագրել ընկերության հետ կապվելու մանրամասները՝ թույլ տալով բացահայտել հաճախորդին.
• այլ տվյալներ, որոնք կօգնեն ընկերությանը հասկանալ, թե ինչ դեպքի մասին է խոսքը:
Կարծիքի հեղինակը չորս օրացուցային օրվա ընթացքում պետք է պատասխան տա ընկերության հարցին՝ մեկնաբանություն թողնելով կարծիքին կամ խմբագրելով այն և օգնելով ընկերությանը նույնականացնել կարծիքում նկարագրված դեպքը (օրինակ՝ կցելով չեկի լուսանկար): Եթե հեղինակը չի կարող տրամադրել ընկերության կողմից պահանջվող տեղեկատվությունը, ապա անհրաժեշտ է տեղեկացնել ծառայության ստացման ամիսը կամ մոտավոր ամսաթիվը, ինչպես նաև նկարագրել դիմելու մանրամասները, որոնք թույլ կտան նույնականացնել կարծիքում նկարագրված դեպքը, եթե այն նկարագրված չէ կարծիքում:
Եթե 4 օրացուցային օրվա ընթացքում Օգտատերը չի պատասխանում պաշտոնական հարցմանը, ապա դիտարկումից հետո կարծիքը ստանում է «Չհաստատված» կարգավիճակը և դադարում է հաշվի առնվել կազմակերպության վարկանիշում: Օգտատերը կարող է վերականգնել կարծիքը՝ ներկայացնելով պատասխան:
Այս կանոնը չի տարածվում այն դեպքերի վրա, երբ՝
• կազմակերպությունը առաջարկում է պատասխանել այլ ալիքով (հետգրություն ուղարկել, էլեկտրոնային փոստով, հեռախոսով և այլն);
• կազմակերպությունը հարցնում է անձնական տվյալներ, որոնք անհրաժեշտ չեն կարծիքի նույնականացման համար;
 • կարծիքի հրապարակումից անցել է ավելի քան 1 տարի;
• կարծիքը հաստատված է վճարման միջոցով (այդպիսի կարծիքներն ունեն համապատասխան նշում):
3.9. Թույլատրվում են կարծիքներ, որոնք նկարագրում են հաճախորդական սպասարկման փորձը, նույնիսկ եթե հաճախորդը չի ձեռք բերել ծառայությունը՝ օրինակ՝ խանութի աշխատակցի խորհրդատվությունը, ռեստորանում պատվերի ձևակերպումը (նույնիսկ եթե ապրանքը կամ ծառայությունը չեն գնվել): Բացառություններ՝ նշված 3.1 կետում (օրինակ՝ կազմակերպության ներկայացուցչի կողմից ապրանքներ կամ ծառայություններ տրամադրելու մերժում՝ տեխնիկական կամ այլ հնարավորության բացակայության պատճառով):
3.10. Թույլատրվում է թողնել կարծիքներ՝ երեխաների մինչև 14 տարեկան, տարեցների, ինչպես նաև անաշխատունակ հարազատների՝ հաճախորդական փորձի մասին, ովքեր չեն կարող ինքնուրույն գրել կարծիք՝ պայմանով, որ Օգտատերը մասնակցել է նկարագրվող իրադարձություններին:
3.11 Արգելվում է հրապարակել նույն կազմակերպության վերաբերյալ մի քանի նույնական կարծիքներ կամ տարբեր կազմակերպությունների մասին նույնական կարծիքներ:
3.12. Արգելվում է հրապարակել կարծիքներ՝ ուրիշի կարծիքներին ի պատասխան:
3.13. Արգելվում է կարծիքի տեքստը ստիլիզացնել այլ գրական ժանրերի (բանաստեղծություն, պիես, հեքիաթ, առակ) մեջ, որը դժվարացնում է բովանդակության ըմբռնումը:
3.14. Արգելվում է դիտավորյալ խախտել ուղղագրության և կետադրության կանոնները, խառնել մեծատառերը և փոքրատառերը, հրապարակել կարծիքներ՝ գերակշռող մասում մեծատառերով կամ փորձել երկարացնել կարծիքի տեքստը նվազագույն երկարությամբ ավելորդ նշաններով, օրինակ՝ կրկնվող փակագծերով կամ բազմակետով:
3.15. Արգելվում է գրել կարծիքներ՝ իրադարձությունների մասին, որոնք տեղի են ունեցել ավելի քան 3 տարի առաջ:
3.16. Արգելվում է գնահատել կազմակերպությունը՝ որպես գործատու (իրական կամ պոտենցիալ), գնահատել կազմակերպությունը հարցազրույցի արդյունքների հիման վրա:
3.17. Արգելվում է հրապարակել կարծիքներում լուսանկարներ և/կամ վիդեոհոլովակներ, որոնք անմիջականորեն չեն վերաբերում հաճախորդական փորձին և չեն ցուցադրում կազմակերպության աշխատանքը կամ աշխատանքների որակը, ձեռք բերված ապրանքները: Սրտիկներ, ժպիտիկներ, կենդանիների պատկերներ և ծիածաններ չեն կարող լինել կարծիքի իլյուստրացիա:
3.18. Թույլատրվում է հրապարակել կարծիքներում այլ հեղինակների նկարներ, բայց միայն այն դեպքում, եթե դրանք վերաբերում են կազմակերպության աշխատանքին (ապրանքներ, ինտերիեր, ցուցափեղկեր, ուտեստներ):
3.19. Եթե իրավատիրոջ կամ նրա լիազորված անձի կողմից հիմնավորված բողոք ստացվի՝ լուսանկարի և/կամ վիդեոհոլովակի վերաբերյալ, ապա այն կհանվի:
3.20. Մեկնաբանություններում արգելվում են անիմաստ հաղորդագրություններ (ֆլուդ), կրկնություններ, վիրավորանքներ, հայհոյանք, սպամ: Արգելվում է օգտագործել մեկնաբանությունները՝ հրապարակման կանոնները խախտող կարծիքների տեքստեր, կազմակերպության կամ Օգտատիրոջ անձնական տվյալների հրապարակում:
3.21. Կարծիքներում, լուսանկարներում, վիդեոհոլովակներում և մեկնաբանություններում արգելվում են որևէ բացասական բնութագրումներ մարդկանց՝ աշխատակիցների, հաճախորդների և այլ Օգտատերերի նկատմամբ: Մասնավորապես, չեն թույլատրվում վիրավորանքներ՝ ազգային պատկանելության, կրոնական համոզմունքների, քաղաքական հայացքների և մտավոր կարողությունների մակարդակի հիման վրա:
3.22. Արգելվում է օգտագործել հայհոյանքներ, վիրավորական բառեր և դրանց ածանցյալները: Կեսովի ծածկված հայհոյանքը նույնպես համարվում է խախտում:
3.23. Թույլատրվում են բացասական արտահայտություններ՝ կոնկրետ կազմակերպության գործունեության, ապրանքների կամ ծառայությունների վերաբերյալ՝ առանց անձնական վիրավորանքների:
3.24. Կարող եք գնահատել կազմակերպության կայքի/հավելվածի աշխատանքը, եթե ծառայությունն ապահովվում է միայն այդ ճանապարհով (օրինակ՝ ինտերնետ խանութներ, տաքսի պատվիրում, առաքման ծառայություններ) և Օգտատերը պատվեր է կատարել: Արգելվում է գնահատել կայքերի և հավելվածների աշխատանքը՝ ավանդական ծառայությունների դեպքում:
3.25. Արգելվում է գնահատել կազմակերպության հեռախոսային գծի զբաղվածությունը, բացառությամբ հետևյալ դեպքերի՝ սննդի/տնտեսական ապրանքների առաքում, պատրաստի ուտեստների առաքում, ծաղիկների առաքում, խմելու ջուր, տաքսի պատվիրում, ինտերնետ պրովայդերներ, բջջային օպերատորներ, դիսպետչերական ծառայություններ:
3.26. Թույլատրվում է գնահատել հեռախոսային խոսակցությունը, եթե աշխատակիցը հեռախոսով տրամադրել է խորհրդատվություն՝ կազմակերպության ապրանքների կամ ծառայությունների վերաբերյալ: Թույլատրվում է հեռախոսային խոսակցության մասին կարծիք՝ եթե գնահատվում է խորհրդատվության որակը:
3.27. Արգելվում է հրապարակել կարծիքներում անձնագրերի սկաներ, բժշկական քարտերի տեղեկություններ և այլ անձնական տվյալներ:
3.28. Կարծիքներում թույլատրվում է հրապարակել ընկերությունների ներկայացուցիչների անձնական տվյալները (ԱԱՀ), որոնք ձեռք են բերված հանրային աղբյուրներից։ Եթե հայտնաբերվում է, որ կարծիքներում, մեկնաբանություններում կամ պատասխաններում հրապարակվել են ներկայացուցիչների ԱԱՀ՝ առանց անձնական տվյալների սուբյեկտի համաձայնության, ապա հրապարակված բովանդակության ստուգումը իրականացվում է սուբյեկտի գրավոր դիմումի հիման վրա, որի տվյալները հրապարակվել են առանց համաձայնության: Դիմումում անհրաժեշտ է նշել ԱԱՀ, բջջային հեռախոսի համարը և էլեկտրոնային փոստի հասցեն (կամ փոստային հասցեն): Որոշ դեպքերում այդ կոնտակտները կարող են պահանջվել դիմումատուի ինքնությունը հաստատելու համար: Անձնական տվյալների արգելափակումը/ոչնչացումը կախված է գրավոր դիմումի ուսումնասիրության արդյունքներից:
Դիմումի ձևը կարելի է ներբեռնել այստեղ, դիմումների մշակումն իրականացվում է inf@2gis.ru հասցեով:
Թույլատրվում է հրապարակել արդյունքների լուսանկարներ և/կամ վիդեոհոլովակներ՝ ապրանքի կամ ծառայության օգտագործման արդյունքում: Օրինակ՝ նկար կամ տեսանյութ՝ ձեր նկարած նկարը՝ օգտագործելով ձեռք բերված ակվարելային գույները; ձեր անձնական լուսանկարը (սելֆի) և/կամ վիդեոհոլովակը, եթե այն ցուցադրում է սերվիսի կամ ապրանքի որակը, որը կարելի է գնահատել միայն անձամբ (վարսահարդարում, դիմահարդարում, հագուստի համապատասխանությունը); կենդանու լուսանկարը և/կամ վիդեոհոլովակը, եթե այն իլյուստրացնում է կազմակերպության աշխատանքի արդյունքները, որոնք տրամադրում են ծառայություններ կենդանիների համար (անասնաբուժական կլինիկաներ, կենդանիների վարսավիրանոցներ և այլն):
3.30. Արգելվում է օգտագործել ծառայությունը՝ Օգտատիրոջ կամ կազմակերպության ներկայացուցչի կայք այցելուների համար՝ անձնական բլոգների, կայքերի, ալիքների հղումներ տեղադրելու համար:
3.31. Թույլատրվում է տեղադրել հղումներ տեղեկատվական ռեսուրսների (ԶԼՄ-ների, ֆորումների) և կազմակերպությունների կայքերի վրա, եթե Օգտատերը չի աշխատում այդ կազմակերպությունում:
3.32. Կարծիքում, կազմակերպության ծառայությունների գնահատման հետ մեկտեղ, թույլատրվում է՝ հարցնել կազմակերպությունից մանրամասներ իր իրավիճակի վերաբերյալ (մասնակցել իրադարձություններին); ներկայացնել կառուցողական հարցեր/առաջարկություններ կազմակերպության աշխատանքի վերաբերյալ: Արգելվում է վիճարկել, քննադատել և գնահատել կազմակերպության կողմից ուրիշ դեպքերի համար ընդունված որոշումները, որոնց Օգտատերը մասնակից չի եղել:
3.33. Մենք իրավունք ունենք Օգտատիրոջից պահանջել կարծիքի ցանկացած հաստատում, եթե կասկածներ ունենք դրա ծագման վերաբերյալ: Հաստատումը կարող է լինել՝ պատվերի համարը, ամսաթիվը և ժամանակը, մանրամասները՝ կազմակերպության հետ շփվելու մասին:
3.34. Արգելվում է հրապարակել կարծիքներ, որոնք արտահայտում են ակնհայտ անհարգանք հասարակության, պետության, զինանշանի, օրհներգի, դրոշի, ՀՀ Սահմանադրության և պետական մարմինների նկատմամբ:
4. Օգտագործողի կողմից տրամադրված կոնտենտի պահանջները
4.1. Այս բաժնի նպատակների համար Օգտատերերն են իրավաբանական անձինք կամ անհատ ձեռնարկատերերը, ովքեր լիցենզիայի հիման վրա մատուցում են հետևյալ ծառայությունները՝
— ինտերնետին կապվելու հեռահաղորդակցական ծառայություններ և/կամ
— հեռարձակման (կաբելային և (կամ) հեռարձակվող) հեռահաղորդակցական ծառայություններ և/կամ
— 3G/4G տեխնոլոգիայի հիման վրա հեռահաղորդակցական ծառայություններ, որոնք ընդգրկված են 2GIS ծրագրային արտադրանքների կազմակերպությունների տեղեկատուում՝ «Ինտերնետ պրովայդերներ» բաժնում:
Կոնտենտ՝ տեղեկատվական նյութեր, ներառյալ տեքստային, գրաֆիկական և այլ նյութեր, որոնք պարունակում են տվյալներ Օգտատերերի կողմից մատուցվող որոշակի ծառայությունների տրամադրման տարածքի մասին, մասնավորապես՝ շենքերի մասին, որոնք գտնվում են Օգտատերերի կապի ցանցերի ծածկման գոտում։
4.2. Կոնտենտի տրամադրման և/կամ փոփոխման դեպքում, Օգտատերը պարտավոր է տրամադրել արդիական, ճիշտ և հավաստի Կոնտենտ 2GIS ծրագրային արտադրանքներում տեղադրման համար՝ պահպանելով ներկա Պահանջների դրույթները։ Այսպես, շենքը համարվում է Օգտատիրոջ ծածկման գոտում, եթե այդ շենքը միացված է Օգտատիրոջ ցանցին և սպասարկվում է Օգտատիրոջ կողմից։
4.3. Օգտատերը տրամադրում է Կոնտենտ Ադմինիստրացիային Անձնական էջի միջոցով, որի օգտագործումը կարգավորվում է 2GIS ծառայությունների օգտագործման համաձայնագրով, որը հասանելի է համացանցում հետևյալ հասցեով՝ http://law.2gis.ru/rules/, այն ծավալով և ձևով, որը սահմանված է Անձնական էջի գործառնական հնարավորություններով։
4.4. Ադմինիստրացիան իրավունք ունի ստուգել Օգտատիրոջ կողմից տրամադրված Կոնտենտը ծածկման գոտու վերաբերյալ տեղեկատվության արդիականությունը: Եթե նման ստուգման արդյունքում Ադմինիստրացիան հայտնաբերի, որ երկու և ավելի շենքեր չեն մտնում Օգտատիրոջ ծածկման գոտի, որոնց վերաբերյալ տեղեկատվությունը տրամադրվել է Օգտատիրոջ կողմից, որպես ընդգրկված Օգտատիրոջ ծածկման գոտում, Ադմինիստրացիան իրավունք ունի պահանջել Օգտատիրոջից կրկին տրամադրել հավաստի Կոնտենտ: Եթե Ադմինիստրացիայի պահանջը ուղարկվելուց հետո 5 (հինգ) աշխատանքային օրվա ընթացքում Օգտատերը չի տրամադրում արդիականացված Կոնտենտ, Ադմինիստրացիան իրավունք ունի հեռացնել Օգտատիրոջ կողմից տրամադրված ամբողջ կոնտենտը 2GIS ծրագրային արտադրանքներից: Այս դեպքում, Ադմինիստրացիան էլեկտրոնային փոստով ուղարկում է Օգտատիրոջը նամակ՝ Կոնտենտի հեռացման մասին:
4.5. Օգտատիրոջ կողմից տրամադրված Կոնտենտը 2GIS ծրագրային արտադրանքներում ցուցադրվում է Ադմինիստրացիայի սահմանած ձևով և կարգով: Օգտատիրոջ Կոնտենտ պարունակող 2GIS ծրագրային արտադրանքները տարածվում են Ադմինիստրացիայի Լիցենզային համաձայնագրի պայմաններով:
4.6. Թարմացումների առկայության դեպքում Օգտատերը պարտավորվում է ամսական առնվազն մեկ անգամ Ադմինիստրացիային տրամադրել արդիական Կոնտենտ: Թարմացումների բացակայության և/կամ Կոնտենտի չտրամադրման դեպքում, Ադմինիստրացիան 2GIS արտադրանքներում տեղադրում է նախորդ ամսին տրամադրված Կոնտենտը:
4.7. Տրամադրված Կոնտենտը մինչև ընթացիկ ամսվա 25-րդ օրը, տեղադրվում է 2GIS ծրագրային արտադրանքներում հաջորդ ամսվանից:
4.8. Եթե Կոնտենտը տրամադրվել է ընթացիկ ամսվա 25-րդ օրվանից հետո, Ադմինիստրացիան իրավունք է վերապահում այն տեղադրել 2GIS ծրագրային արտադրանքներում հաջորդ ամսվա ընթացքում՝ համաձայն 4.7 կետի:
4.9. Օգտատերը կարող է ցանկացած ժամանակ հրաժարվել 2GIS ծրագրային արտադրանքներում իր ծածկման գոտու մասին տեղեկատվության տեղադրումից՝ ուղարկելով գրավոր հրաժարական հետևյալ հասցեով՝ isp@2gis.ru: Այդ դեպքում Օգտատիրոջ Կոնտենտը, կապված իր ծածկման գոտու հետ, ենթակա է հեռացման 4.7 և 4.8 կետերով սահմանված ժամկետներում:
5. 2GIS դեղատների ծառայություն
5.1. Սույն բաժնի նպատակների համար՝
Օգտատերեր — իրավաբանական անձիք կամ անհատ ձեռնարկատերեր, որոնք ունեն դեղագործական գործունեության լիցենզիա և ներառված են 2GIS Ծրագրային արտադրանքների Տեղեկատու կազմակերպությունների ցանկում «Դեղատներ» բաժնում:
Կոնտենտ — տեքստային ձևով տեղեկատվական նյութեր, որոնք պարունակում են տվյալներ օգտվող դեղատնային ձեռնարկության ապրանքային տեսականի առկայության և արժեքի մասին:
Գնացուցակ - ֆայլ (xml, xls, csv, dbf, tsv կամ txt ձևաչափով, համաձայնեցված կողմերի հետ), որը պարունակում է օգտվող դեղատնային ձեռնարկության ապրանքային տեսականի առկայության և արժեքի մասին տվյալներ, որը փոխանցվում է ոչ պակաս հաճախությամբ, քան օրը մեկ անգամ, FTP-ի միջոցով կամ էլեկտրոնային փոստով apteki@2gis.ru հասցեին: Գնացուցակը պետք է պարունակի ապրանքի անվանումը, նրա արժեքը, առկայության (կամ մնացորդների քանակի) մասին տեղեկատվություն և հիմնական բնութագրեր (դեղաձև, դոզավորում, փաթեթավորում):
5.2. Կոնտենտը տրամադրվում է Գնացուցակի փոխանցման միջոցով, համաձայնեցված Կողմերի ձևով:
Օգտատերը պարտավորվում է ապահովել Սերվիսում իր կողմից տեղադրվող Կոնտենտում ընդգրկված տեղեկատվության արժանահավատությունը, այդ թվում դրա պարբերական ստուգման և թարմացման միջոցով:
5.3. Օգտատիրոջ կողմից Սերվիսի միջոցով տրամադրված Կոնտենտը ցուցադրվում է 2GIS Ծրագրային արտադրանքներում և/կամ Օնլայն-սերվիսներում, այդ թվում «2GIS Դեղատներ» բջջային հավելվածում, այն կարգով և ձևով, որը սահմանվում է Հեղինակային իրավունքով սեփականատիրոջ կողմից իր հայեցողությամբ: Օգտատիրոջ Կոնտենտը պարունակող 2GIS Ծրագրային արտադրանքները և/կամ Օնլայն-սերվիսները տարածվում են Լիցենզային համաձայնագրի պայմաններով:
5.4. Կոնտենտը տեղադրվում է Գնացուցակի փոխանցման կարգի կարգավորման պահից 5 (հինգ) աշխատանքային օրվա ընթացքում, նշված միջոցներով, համաձայնված սույն Համաձայնագրի 5.1. կետում:
5.5. Քանի որ Օգտատիրոջ գործունեությունը ենթակա է լիցենզավորման, իսկ Գնացուցակներում պարունակվող ապրանքները կամ ծառայությունները պարտադիր սերտիֆիկացման, Օգտատերն անձամբ է պատասխանատու իր մոտ առկա ապրանքների սերտիֆիկատների և գործունեության տեսակների լիցենզիաների մասին տեղեկացնելու համար: Վարչակազմը իրավունք ունի ցանկացած ժամանակ պահանջել, իսկ Օգտատերը պարտավոր է տրամադրել հաստատված կարգով սերտիֆիկատների, լիցենզիաների, գրանցման վկայականների, այլ փաստաթղթերի պատճենները, որոնք հաստատում են Օգտատիրոջ կողմից Գնացուցակներում տեղադրվող ապրանքների մասին տեղեկատվության հրապարակման իրավասությունը երեք աշխատանքային օրվա ընթացքում համապատասխան պահանջի պահից:
5.6. Կոնտենտի կարգը, ձևը, տեղերը, ժամկետները սահմանվում են Ադմինիստրացիայի կողմից ինքնուրույն:
5.7. Երրորդ անձանց և/կամ պետական մարմինների կողմից Հեղինակային իրավունքով սեփականատիրոջ դեմ պահանջների և/կամ հայցերի ներկայացման և/կամ նրա նկատմամբ պատժամիջոցների կիրառման դեպքում Օգտատիրոջ կողմից երրորդ անձանց իրավունքների և/կամ շահերի, ինչպես նաև օրենքով սահմանված արգելքների կամ սահմանափակումների խախտումների պատճառով, Օգտատերը պարտավորվում է անհապաղ Հեղինակային իրավունքով սեփականատիրոջ պահանջով տրամադրել բոլոր պահանջված տվյալները, որոնք վերաբերում են այդ պահանջների և հայցերի առարկային, ինչպես նաև աջակցել Հեղինակային իրավունքով սեփականատիրոջը դրանց լուծման մեջ, ներառյալ փոխհատուցել բոլոր վնասները և դատական ծախսերը, ներառյալ ներկայացուցիչների ծախսերը, որոնք առաջացել են Հեղինակային իրավունքով սեփականատիրոջը այդ պահանջների և հայցերի ներկայացման, քննման և լուծման հետևանքով:
5.8. 2GIS Դեղատներ Սերվիսին միանալու մերժման դեպքում Օգտատերը էլեկտրոնային փոստով apteki@2gis.ru հասցեին ուղարկում է 2GIS Դեղատներ Սերվիսից հետագա համագործակցությունից հրաժարվելու ծանուցում:
6. Սույն Պահանջների որևէ կետի խախտումը կարող է առաջացնել հետևյաը՝
Կոնտենտի թաքցում, հեռացում;
Լրացուցիչ ծառայությունների տրամադրման սահմանափակում կամ դադարեցում այլ եղանակով:
Սույն Պահանջների խախտման պատժամիջոցները կիրառվում են Կատարողի հայեցողությամբ՝ առանց նախնական ծանուցման և լրացուցիչ բացատրությունների տրամադրման անհրաժեշտության:

Խմբագրություն 07.07.2023 թ.