Տեղեկատվական նյութերին ներկայացվող պահանջներ
1. Օգտագործողի Կոնտենտի նկատմամբ ընդհանուր պահանջներ.
2ԳԻՍ ծառայությունների օգտագործման համաձայնագրով (https://law.2gis.am/rules) նախատեսված դեպքերում Օգտագործողին հնարավորություն է տրվում տեղադրել (այդ թվում՝ արտաքին աղբյուրներից հեռարձակումը), խմբագրել և ջնջել պատկերներ, տեքստ, աուդիո և վիդեո նյութեր, ինչպես նաև հեղինակային և (կամ) հարակից իրավունքների այլ օբյեկտներ (Բովանդակություն), ներառյալ հետևյալ Կոնտենտը.
Բուկլետ՝  իրավաբանական անձի/անհատ ձեռնարկատիրոջ (կազմակերպության) պրոֆիլի էջ է, որի մասին տեղեկատվությունը պարունակվում է որոշակի տարածքի կազմակերպությունների Տեղեկագրքում՝ կազմակերպության կողմից արտադրված կամ վաճառվող ապրանքների/ծառայությունների կամ կատարված աշխատանքի մասին, որը տեղադրված է Օգտատերերին տեղեկացնելու նպատակով:
Լուսանկարներ - Կազմակերպությունների լուսանկարներ և աշխարհագրական առանձնահատկությունների լուսանկարներ:
Կազմակերպությունների լուսանկարներ ՝ լուսանկարներ, որոնք հստակորեն կապված են իրավաբանական անձի/անհատ ձեռնարկատիրոջ (կազմակերպության) գործունեության հետ, որոնց մասին տեղեկատվությունը պարունակվում է Կազմակերպությունների տեղեկագրքում, կապված կազմակերպության պրոֆիլի հետ, որը հասանելի է Կազմակերպությունների տեղեկագրքում և տեղադրվում է Օգտատիրոջ կողմից՝ կազմակերպության և նրա կողմից իրականացվող գործունեության մասին այլ օգտատերերին տեղեկացնելու նպատակով:
Աշխարհագրական օբյեկտների լուսանկարներ ՝ բնական օբյեկտի (լիճ, գետ և այլն) և/կամ մարդու գործունեության արդյունք (շենք, շինություն, զբոսայգիներ, հրապարակներ և այլն) պատկերներ, որոնք ստացվել են լուսանկարչական գործընթացի արդյունքում, որի մասին տեղեկատվությունը պարունակվում է 2ԳԻՍ Արտադրանքներում: Աշխարհագրական օբյեկտների լուսանկարները պետք է ցուցադրեն բնական օբյեկտի կամ մարդու գործունեության արդյունք հանդիսացող առարկայի ընդհանուր տպավորությունը և օգնեն կողմնորոշվել տարածքում:
Տեսանկարահանումներ՝ Կազմակերպությունների տեսագրություններ, աշխարհագրական օբյեկտների տեսագրություններ։
Կազմակերպությունների տեսագրություններ ՝ տեսագրություններ, որոնք հստակ առնչվում են իրավաբանական անձի/անհատ ձեռնարկատիրոջ (կազմակերպության) գործունեությանը, որի մասին տեղեկատվությունը պարունակվում է Կազմակերպությունների տեղեկագրքում, կապված կազմակերպության պրոֆիլի հետ, որը հասանելի է Կազմակերպությունների տեղեկագրքում և տեղադրվում է Օգտատիրոջ կողմից՝ կազմակերպության և նրա կողմից իրականացվող գործունեության մասին այլ օգտատերերին տեղեկացնելու նպատակով:
Աշխարհագրական օբյեկտների տեսագրություններ ՝ տեսագրման գործընթացի արդյունքում ստացված բնական օբյեկտի (լիճ, գետ և այլն) և/կամ մարդու գործունեության արդյունք հանդիսացող օբյեկտի (շենք, շինություն, այգիներ, հրապարակներ և այլն) տեսագրություններ, որոնց մասին տեղեկատվությունը պարունակվում է 2ԳԻՍ Արտադրանքներում: Օբյեկտների տեսագրությունները պետք է ցուցադրեն բնական առարկայի կամ մարդու գործունեության արդյունք հանդիսացող առարկայի ընդհանուր տպավորությունը և օգնեն կողմնորոշվել տարածքում:
Մեկնաբանություն՝ լուսանկարի կամ տեսագրության բացատրություն, որը տեղադրված է Օգտագործողի համար հասանելի հատուկ դաշտում լուսանկար կամ տեսագրություն վերբեռնելիս:
Կարծիքներ՝ Օգտատերերի հայտարարություններ իրավաբանական անձանց/անհատ ձեռնարկատերերի (կազմակերպությունների) հետ համագործակցության արդյունքում հաճախորդների փորձի մասին, որոնց մասին տեղեկատվությունը պարունակվում է Կազմակերպությունների տեղեկագրքում, որը կապված է կազմակերպության պրոֆիլի հետ և տեղադրվում է Օգտատիրոջ կողմից՝ վաճառված ապրանքների, աշխատանքների, ծառայությունների մասին Օգտատերերին տեղեկացնելու նպատակով (կամ Օգտատերերի հայտարարություններ բնական օբյեկտներ (լիճ, գետ և այլն) և/կամ մարդկային գործունեության արդյունք հանդիսացող օբյեկտներ (շենք, կառույց, այգիներ, հրապարակներ և այլն) այցելելու փորձի մասին, որոնց մասին տեղեկատվությունը պարունակվում է կազմակերպություն չհանդիսացող 2ԳԻՍ արտադրանքներում):
Օգտատիրոջ Կոնտենտը պետք է համապատասխանի 2ԳԻՍ ծառայությունների օգտագործման մասին պայմանագրով նախատեսված պահանջներին, որոնք տեղադրված և/կամ հասանելի են ինտերնետում հետևյալ հասցեով՝ law.2gis.am/rules, ինչպես նաև համապատասխանի այս Պահանջներին:
2. Օգտագործողի կողմից հրապարակված լուսանկարների, տեսանյութերի և մեկնաբանությունների պահանջները.
2.1. Լուսանկարները և (կամ) տեսագրությունները պետք է անմիջականորեն կապված լինեն կազմակերպության հետ. պարունակեն ծառայությունների մատուցման/աշխատանքի կատարման գործընթացի պատկեր, ապրանքների վաճառքի գործընթաց (օրինակ՝ ապրանքներով դարակների, վիտրինաների ձևավորման պատկերներ), ցուցադրեն տարածքի ներքին կամ արտաքին տեսքը, որտեղ իրականացվում է գործունեությունը: Լուսանկարները և (կամ) տեսանյութերը, որոնք ավելացվում են բնական օբյեկտին (լիճ, գետ և այլն) և/կամ մարդու գործունեության արդյունք հանդիսացող օբյեկտին (շենք, շինություն, այգիներ, հրապարակներ և այլն), պետք է հստակ ցուցադրեն ընտրված օբյեկտը:
2.2. Արգելվում է տեղադրել տեքստային և գրաֆիկական տարրեր պարունակող լուսանկարներ և/կամ տեսանյութեր, որոնք դժվարացնում են դիտումը (բացառություն՝ սննդի օբյեկտների գնացուցակներ և ճաշացանկեր),
2.3. Արգելվում է գրաֆիկական խմբագրիչի և նեյրոնային ցանցերի միջոցով ստեղծված պատկերների և/կամ վիդեո նյութերի տեղադրումը (բացառություն՝ նոր շենքերի նկարազարդումներ, ինչպես նաև այն կազմակերպությունների աշխատանքի օրինակներ, որոնց հիմնական գործունեությունը գրաֆիկական պատկերների և եռաչափ մոդելների ստեղծումն է),
2.4. Արգելվում է տեղադրել սքրինշոթներ, ինչպես նաև ավելացված շրջանակներով լուսանկարներ և (կամ) տեսանյութեր:
2.5 Արգելվում է տեղադրել լուսանկարներ և (կամ) տեսանյութեր, որոնք տեղեկություններ են պարունակում Օգտատիրոջ և/կամ նրա գործընկերների կողմից պահվող գովազդային ակցիաների, խրախուսական միջոցառումների կամ գովազդային տեղեկատվության մասին,
2.6 Արգելվում է տեղադրել լուսանկարներ և (կամ) տեսանյութեր, որոնք պարունակում են գիտակցաբար կեղծ կամ ապակողմնորոշող տեղեկատվություն,
2.7 Արգելվում է տեղադրել լուսանկարներ և/կամ տեսանյութեր, որոնք պարունակում են տեղեկատվություն, որը կոչ է անում խախտել գործող ազգային և միջազգային օրենսդրությունը,
2.8. Արգելվում է տեղադրել լուսանկարներ և/կամ տեսանյութեր, որոնք պարունակում են ինտերնետային ռեսուրսների հղումներ, որոնց բովանդակությունը հակասում է գործող ազգային և միջազգային օրենսդրությանը։
2.9 Արգելվում է պոռնոգրաֆիկ, վիրավորող, վախեցնող, ինչպես նաև մերժում առաջացնող և/կամ բռնությանը խթանող տեղեկություններ պարունակող լուսանկարներ և/կամ տեսանյութեր տեղադրել,
2.10 Արգելվում է զենքի պատկերներ պարունակող լուսանկարներ և (կամ) տեսանյութեր տեղադրել այն կազմակերպություններում, որոնց հիմնական գործունեությունը դրանց արտադրությունն ու (կամ) վաճառքն է: Բացառություն՝ լուսանկարներ և (կամ) տեսանյութեր, որոնք պարունակում են փեյնթբոլ, լազերթեգ, սթրայկբոլ և այլ խաղերի համար սարքավորումներ։ Ընդ որում, արգելված են լուսանկարներ և (կամ) տեսանյութեր, որոնց վրա պատկերված են այդ խաղերի մասնակիցները՝ առանց հատուկ սարքավորումների, ինչպես նաև անչափահասներ՝ զենքով կամ զենքի նման արտադրանքներով,
2.11 Արգելվում է տեղադրել լուսանկարներ և/կամ տեսանյութեր, որոնք պարունակում են մերկ կամ կիսամերկ անձանց պատկերներ և ցուցադրում էրոտիկ ապրանքներ,
2.12 Արգելվում է երեխաների նկատմամբ ոչ պատշաճ գործողություններ պարունակող մեկնաբանություններ, լուսանկարներ և (կամ) տեսանյութեր տեղադրել (անչափահասներին սեռական համատեքստում ներկայացնելը, երեխաների նկատմամբ բռնության դրսևորումը, սադրելը կամ խրախուսելը, նրանց շահագործումը և այլն):
2.13 Արգելվում է տեղադրել լուսանկարներ և/կամ տեսանյութեր, որոնք խախտում են երրորդ անձանց մտավոր իրավունքները: Հեղինակային իրավունքի սեփականատիրոջից կամ հեղինակային իրավունքի իրավատիրոջ կողմից լիազորված անձից մտավոր սեփականության օբյեկտի նկատմամբ իրավունքների խախտման վերաբերյալ հիմնավորված բողոք ստանալու դեպքում Լուսանկարը և (կամ) Տեսանյութը կջնջվի:
2.14 Լուսանկարները պետք է լինեն որակյալ և համապատասխանեն հետևյալ պահանջներին. համամասնությունները չպետք է գերազանցեն 1:5 ցանկացած կողմերից, նվազագույն բարձրությունը `600 px, առավելագույնը` 7000 px, ընդլայնում՝ jpeg կամ png, ֆայլի չափը՝ ոչ ավելի, քան 10 ՄԲ: Չի թույլատրվում մշուշոտ, սխալ պտտված, չափազանց մուգ կամ չափազանց բաց լուսանկարների հրապարակումը:
2.15 Տեսանյութերը պետք է լինեն որակյալ և համապատասխանեն հետևյալ պահանջներին. ձևաչափեր՝ mp4, mov, HEVC, տևողությունը՝ 4 վայրկյանից մինչև 1 րոպե, ֆայլի չափը100 ԿԲ-ից մինչև 1 ԳԲ, աջակցվող լուծաչափը՝ 359x359-ից մինչև 4K, կադրերի արագություն՝ 70fsp: Աջակցվում են ինչպես ուղղահայաց, այնպես էլ հորիզոնական տեսանյութերը: Տեսանյութերի տեղադրումը նկատելի արտեֆակտներով, ցածր լուծաչափով, էական աղավաղումներով կամ սխալ կողմնորոշմամբ չի թույլատրվում:
3. Կարծիքների հրապարակման պահանջները.
3.1․ Կարծիքը պետք է հիմնված լինի Օգտատիրոջ անձնական փորձի վրա, օրինակ՝ ապրանքի գնում, ծառայության մատուցում, կազմակերպության ներկայացուցչի խորհրդակցություն, վայրի այցելություն:
Հաճախորդի փորձ չհամարվող դեպքերի օրինակներ.
• Կազմակերպության կողմից ծառայություն մատուցելուց կամ ապրանքի վաճառքից հրաժարվելը (օրինակ՝ վարկի տրամադրման մերժումը բանկի կողմից, առանց անձնագրի համապատասխան ապրանքը վաճառելուց հրաժարվելը, ինչպես նաև օրենքի պահանջներին համապատասխան ցանկացած այլ հրաժարումը),
• Կազմակերպությունը փակվել է և չի կարողացել ծառայություններ մատուցել (նույնիսկ աշխատանքային ժամերին),
• Հաճախորդի նախաձեռնությամբ գնումներ կատարելուց հրաժարվելը (չեն բավարարել գները և/կամ ապրանքների տեսականին),
• Իրավիճակի նկարագրությունը մեկ այլ անձի խոսքերից,
• Գնահատում՝ հիմնված բացառապես գովազդի, հրապարակումների, ապրանքների տեսականու կամ գների վրա:
3.2․ Արգելվում է հրապարակել նյութեր, որոնք կոչ են անում խախտել գործող օրենսդրությունը, ինչպես նաև հասարակության, պետական և պետական մարմինների նկատմամբ ակնհայտ անհարգալից վերաբերմունք պարունակող նյութեր։
3.3. Արգելվում է հրապարակել ակնարկներ՝ որոշակի կազմակերպության շահերը խթանելու կամ աջակցելու նպատակով, գովազդային հղումներ նշելու, ինչպես նաև դասավորությունների և այլ գովազդի հրապարակումը։ Արգելվում է հրապարակել կարծիքներ գովազդային, PR և մարքեթինգային գործակալություններին, գովազդային մենեջերներին, աքաունթի մենեջերներին և այլն, ինչպես նաև այլ անձանց, ովքեր կարող են շահագրգռված լինել կազմակերպության բարձր վարկանիշով: Արգելվում է կազմակերպությունների կարծիքների և վարկանիշների ցանկացած շահարկում:
3.4. Արգելվում է նշել նույն պրոֆիլի մրցակից կազմակերպության անվանումը կազմակերպության կարծիքում: Թույլատրվում է նշել նույն ցանցի մասնաճյուղերի և կազմակերպությունների անվանումները, որոնք դադարեցրել են իրենց գործունեությունը Օգտատիրոջ կարծիքը գրելու պահին:
3.5. Թույլատրվում է կարծիքներ թողնել երեխաների, տարեցների և հաշմանդամ հարազատների հաճախորդների փորձի մասին, պայմանով, որ կարծիքը թողնող օգտատերը եղել է կարծիքի մեջ նկարագրված իրադարձությունների մասնակից:
3.6. Արգելվում է հրապարակել միանման կարծիքներ կազմակերպության տարբեր մասնաճյուղերի կամ տարբեր կազմակերպությունների վերաբերյալ:
3.7. Արգելվում է կարծիքներ տեղադրել՝ ի պատասխան ուրիշի կարծիքների։
3.8. Եթե կարծիքի տեքստից անհնար է հասկանալ, որ հեղինակն իրականում հաճախորդ է եղել (օրինակ՝ հարցման մանրամասները նշված չեն կամ չկան հաստատող նյութեր), կազմակերպությունը կարող է պարզաբանող տեղեկատվություն պահանջել Անձնական հաշվի միջոցով «Մենք այդպիսի հաճախորդ չենք ունեցել» բողոքի համար։ Հաստատման համար բավարար է հետևյալ փաստերից մեկը.
- հարցման ամսաթիվը և ժամը,
- հեռախոսահամարի վերջին թվերը,
- պատվերի կամ պայմանագրի համարը,
- ծառայության կամ ապրանքի ստացման ժամանակ արված լուսանկարներ,
- բողոքարկման փաստը հաստատող այլ տվյալներ։
Հեղինակը պետք է պատասխանի կազմակերպության խնդրանքին 4 օրվա ընթացքում՝ մեկնաբանությունում ավելացնելով այցելության մանրամասները կամ խմբագրելով կարծիքը։
Եթե հեղինակը 4 օրվա ընթացքում տվյալներ չտրամադրի, ապա կարծիքը ստանում է «Չհաստատված» կարգավիճակ և դուրս է մնում կազմակերպության վարկանիշից մինչև տեղեկատվության տրամադրումը:
Հեղինակը կարող է վերականգնել կարծիքը հարցման միջոցով միայն կազմակերպության պաշտոնական մեկնաբանությանը պարզաբանող պատասխանի հետ միասին:
Կանոնը չի գործում, եթե՝
-Ավելի քան մեկ տարի է անցել կարծիքի հրապարակումից։
- Կարծիքը հաստատված է վճարմամբ (նման կարծիքներն ունեն համապատասխան նշան):

«Չհաստատված կարծիքներ» բաժնում տեղադրվում են կարծիքներ, որոնց իսկությունը չի հաստատվել: Նշված բաժին հասանելիություն ստանալու համար Օգտատերը պետք է անցնի համապատասխան կազմակերպության քարտ, ընտրի «Կարծիքներ» ներդիրը և թերթի կարծիքների ցուցադրվող հոսքը մինչև համապատասխան բլոկը:

Կազմակերպությունը չունի վճարման միջոցով հաստատված կարծիքի համար պարզաբանող հարց տալու տեխնիկական հնարավորություն (նման կարծիքն ունի համապատասխան նշան), քանի որ վերանայումը փոխանցվել է վճարային համակարգի հետ երրորդ կողմի ինտեգրման միջոցով՝ առանց Օգտատիրոջ հետ հետադարձ կապի հնարավորության:

3.9. Արգելվում է դիտավորյալ փոխել մեծատառ և փոքրատառ տառերը, օգտագործել տեքստը միայն մեծատառով («capslock») կամ կարծիքը ձգել ավելորդ նիշերով, որոնք դժվարացնում են ակնարկի էությունը հասկանալը:
3.10. Արգելվում է կարծիքներ գրել այն իրադարձությունների մասին, որոնք տեղի են ունեցել ավելի քան 1 տարի առաջ՝ վերանայման գրվելուց առաջ։
3.11. Արգելվում է կազմակերպությանը գնահատել որպես գործատու, այդ թվում՝ պոտենցիալ գործատու, օրինակ՝ գնահատել ընկերությանը հարցազրույցի արդյունքների հիման վրա:
3.12. Արգելվում է կարծիքներում հրապարակել լուսանկարներ և (կամ) տեսանյութեր, որոնք կապված չեն կազմակերպության հետ, ցույց չեն տալիս նրա ապրանքների և (կամ) ծառայությունների որակը և հաճախորդի փորձը:
3.13. Արգելվում է կարծիքներում հրապարակել լուսանկարներ և (կամ) տեսանյութեր, որոնք խախտում են երրորդ անձանց հեղինակային, հարակից և այլ մտավոր իրավունքները:
Հեղինակային իրավունքի սեփականատիրոջից կամ նրա լիազոր ներկայացուցչից Լուսանկարների և (կամ) Տեսանյութերի վերաբերյալ հիմնավորված բողոք ստանալուց հետո Լուսանկարները և (կամ) Տեսանյութերը կջնջվեն:
3.14. Կազմակերպության կարծիքներում, մեկնաբանություններում, պաշտոնական պատասխաններում և այլ Կոնտենտում արգելվում է հետևյալը՝ անիմաստ հաղորդագրություններ (flood), կրկնություններ, սպամ, վիրավորանքներ, ցանկացած անպարկեշտ արտահայտություն (ներառյալ քողարկված հայհոյանք), կազմակերպության աշխատակիցների կամ այլ օգտատերերի անձնական տվյալների հրապարակում:
3.15. Կարծիքներում, մեկնաբանություններում, կազմակերպության պաշտոնական պատասխաններում և այլ Կոնտենտում արգելվում է վիրավորանքը ֆիզիկական անձանց՝ աշխատակիցների, հաճախորդների և ծառայության օգտագործողների հասցեին: Անընդունելի են վիրավորանքներն ու խտրականությունը՝ հիմնված ազգության, կրոնի, քաղաքական հայացքների, մտավոր կարողությունների մակարդակի և այլնի վրա։
3.16. Արգելվում են վիրավորական հայտարարությունները կազմակերպությունների վերաբերյալ, որոնք վերաբերում են նվաստացուցիչ ենթատեքստով մտավոր կամ ֆիզիոլոգիական բնութագրերին:
3.17. Թույլատրվում է կազմակերպության կայքի, հեռախոսագծի կամ հավելվածի աշխատանքը գնահատել որպես հաճախորդի փորձ միայն այն դեպքում, եթե նրա ծառայությունը մատուցվում է համապատասխան ձևով (օրինակ՝ դիսպետչերական ծառայություններ, առցանց խանութ, սուրհանդակային ծառայություններ):
3.18. Թույլատրվում է գնահատել հեռախոսազրույցը, եթե կազմակերպության աշխատակցից հեռախոսով խորհրդակցություն է ստացվել կազմակերպության ծառայությունների կամ ապրանքների ստացման հետ կապված հարցերի վերաբերյալ:
3.19. Արգելվում է ակնարկներում հրապարակել հաճախորդի և կազմակերպության աշխատակցի անձնագրերի, բժշկական փաստաթղթերի և այլ անձնական տեղեկատվության սկանավորման հրապարակումը:
3.20. Կարծիքը կարող են ներառել կազմակերպությունների ներկայացուցիչների ԱԱՀ, որոնք ստացվել են հանրությանը հասանելի տեղեկատվության աղբյուրներից: Եթե պարզվում է, որ կազմակերպությունների ներկայացուցիչների ԱԱՀ-ները տեղադրվել է կարծիքներում, մեկնաբանություններում կամ կարծիքների պատասխաններում՝ առանց անձնական տվյալների սուբյեկտի համաձայնության, հրապարակված բովանդակության ստուգումն իրականացվում է անձնական տվյալների սուբյեկտի գրավոր դիմումի հիման վրա, որի տվյալները հրապարակվել են առանց համաձայնության: Դիմումը պետք է ներառի ձեր ԱԱՀ, բջջային հեռախոսահամարը և էլեկտրոնային փոստի հասցեն (կամ փոստային հասցեն): Որոշ դեպքերում այդ կոնտակտները կարող են պահանջվել՝ հաստատելու դիմողի ինքնությունը: Անձնական տվյալների արգելափակումը/ոչնչացումը կախված է գրավոր դիմումի վերանայման արդյունքներից:
Հավելվածը կարող եք ներբեռնել այստեղից, դիմումները մշակվում են՝ info@2gis.ru հասցեով:
3.21. Մենք իրավունք ունենք Օգտատիրոջից պահանջել հաստատում ցանկացած կարծիիի մասին, որի ծագման մասին մենք կասկածում ենք: Հաստատումը կարող է լինել պատվերի համարը, հարցման ամսաթիվը և ժամը, կազմակերպությանը ուղղված հարցումի մանրամասները՝ այն ամենը, ինչը ցույց է տալիս ծառայությունը ստանալու կամ ապրանքը գնելու մանրամասները:
3.22. Օգտատերերին թույլատրվում է հրապարակել կարծիքներ մեկ իրավիճակի վերաբերյալ, պայմանով, որ յուրաքանչյուր Օգտատեր մասնակից է եղել կարծիքի մեջ նկարագրված իրադարձություններին:
3.23. Ծառայությունը չի ապահովում որոշ տեսակի կազմակերպությունների համար կարծիքներ գրելու հնարավորություն: Դրանք ներառում են քաղաքային վարչակազմերը, դատարանները, դաշնային ծառայությունները և պետական մարմիններին առնչվող այլ կազմակերպություններ: Պատճառն այն է, որ օգտագործողները չեն կարող իրենց հայեցողությամբ ընտրել, թե որ կազմակերպությանն են դիմել պետական ծառայության համար (ծառայությունների մատուցման վայրը որոշվում է՝ ելնելով բնակության/գրանցման վայրից, գործերի ենակայության և ենթադատության հարցերից): Ծառայությունների ադմինիստրացիան ձգտում է կարծիքներ հավաքել միայն այն կազմակերպությունների մասին, որոնք օգտատերերը կարող են ընտրել կարծիքների հիման վրա (օրինակ՝ գեղեցկության սրահ, խանութներ, սրճարաններ):
3.24. Աշխարհագրական օբյեկտների ակնարկները կարող են ներառել վայր այցելելու անձնական փորձի նկարագրություն (այգի, հուշարձան, փողոց և այլն), տեղեկատվական կամ պատմական տեղեկատվություն, փաստեր, պատմություններ, կարծիքներ, կատակներ, հարցեր: Նման օբյեկտների մասին կարծիքներում կոնկրետ կազմակերպության այցելելության փորձի նկարագրումն արգելվում է:
4. Օգտագործողի կողմից տրամադրված կոնտենտի նկատմամբ պահանջները
4.1. Սույն բաժնի նպատակների համար.
Օգտագործողները՝ իրավաբանական անձինք կամ անհատ ձեռնարկատերեր, որոնք լիցենզիայի հիման վրա տրամադրում են.
— կապի ծառայություններ՝ «Ինտերնետ» տեղեկատվական և հեռահաղորդակցության ցանց հասանելիություն ապահովելու համար և/կամ
— կապի ծառայություններ մալուխային և (կամ) եթերային հեռուստատեսային հեռարձակման նպատակների համար և/կամ
— 3G/4G տեխնոլոգիայի օգտագործմամբ կապի ծառայություններ,
և 2ԳԻՍ ծրագրային արտադրանքների կազմակերպությունների տեղեկագրքում հետևյալ բաժնում. «Ինտերնետ պրովայդերներ»։
Կոնտենտ՝ տեղեկատվական նյութեր, ներառյալ՝ տեքստային, գրաֆիկական և այլ նյութեր, որոնք պարունակում են տվյալներ Օգտատերերի կողմից որոշակի ծառայությունների մատուցման տարածքի վերաբերյալ, մասնավորապես՝ Օգտատերերի կապի ցանցերի ծածկույթի տարածքում գտնվող շենքերի վերաբերյալ:
4.2. Սույն Պահանջներում նշված էլեկտրոնային փոստի միջոցով Օգտատիրոջ կողմից Կոնտենտը տրամադրելիս և/կամ փոփոխելիս Օգտագործողը պարտավոր է տրամադրել ընթացիկ, ճիշտ և հուսալի Կոնտենտ 2ԳԻՍ Ծրագրային արտադրանքներում տեղադրելու համար՝ դրա բովանդակության համար սույն Պահանջների պահանջներին համապատասխան: Այսպիսով, շենքը համարվում է Օգտատիրոջ ծածկույթի տարածքում, եթե տվյալ շենքը միացված է Օգտատիրոջ ցանցին և սպասարկվում է Օգտատիրոջ կողմից։
4.3. Օգտագործողը ադմինիստրացիային տրամադրում է Կոնտենտ Անձնական հաշվի միջոցով, որի օգտագործումը կարգավորվում է 2ԳԻՍ ծառայությունների օգտագործման մասին համաձայնագրով, որը տեղադրված է համացանցում http://law.2gis.am/rules/ հասցեով, Անձնական հաշվի գործառական հնարավորություններով որոշված ծավալով և ձևով:
4.4. Վարչակազմն իրավունք ունի ստուգել Օգտատիրոջ կողմից տրամադրված Կոնտենտի բովանդակությունը, ներառյալ արդիականությունը, Օգտատիրոջ ծածկույթի գոտու վերաբերյալ: Եթե նման ստուգման ընթացքում Ադմինիստրացիան հայտնաբերում է 2 կամ ավելի շենքեր, որոնք չեն գտնվում Օգտատիրոջ ծածկույթի տարածքում, որոնց մասին տեղեկատվությունը տրամադրվել է Օգտատիրոջ կողմից որպես Օգտատիրոջ ծածկույթի տարածքում, Ադմինիստրացիան իրավունք ունի Օգտատիրոջից պահանջել կրկին տրամադրել հուսալի Կոնտենտ: Եթե Ադմինիստրացիայի կողմից էլեկտրոնային փոստով նման հարցում ուղարկելու պահից 5 (հինգ) աշխատանքային օրվա ընթացքում Օգտատերը չի տրամադրում թարմացված Կոնտենտը, Ադմինիստրացիան կհեռացնի այս Օգտատիրոջ տրամադրած ողջ Կոնտենտը 2ԳԻՍ Ծրագրային արտադրանքներում տեղադրումից: Այս դեպքում Ադմինիստրացիան Օգտատիրոջն ուղարկում է էլեկտրոնային փոստի միջոցով անվստահելի Կոնտենտի ջնջման մասին հաղորդագրություն 2ԳԻՍ Ծրագրային արտադրանքներից։
4.5. Օգտատիրոջ կողմից տրամադրած Կոնտենտի ցուցադրվում է 2ԳԻՍ ծրագրային արտադրանքներում Ադմինիստրացիայի կողմից իր հայեցողությամբ սահմանված կարգով և ձևով: Օգտատիրոջ Կոնտենտը պարունակող 2ԳԻՍ ծրագրային արտադրանքները տարածվում են Ադմինիստրացիայի լիցենզիայի համաձայնագրի պայմաններին համապատասխան:
4.6. Թարմացումների առկայության դեպքում Օգտատերը պարտավորվում է Ադմինիստրացիային տրամադրել ընթացիկ Կոնտենտը առնվազն ամիսը մեկ անգամ: Թարմացումների բացակայության և/կամ 4.7. կետում նշված ժամկետներում թարմացված Կոնտենտը չտրամադրելու դեպքում ադմինիստրացիան տեղադրում է Օգտատիրոջ կողմից նախկինում տրամադրված Բովանդակությունը 2ԳԻՍ արտադրանքներում:
4.7. Մինչև ընթացիկ ամսվա 25-րդ օրը Օգտագործողի կողմից տրամադրված Կոնտենտը տեղադրվում է 2ԳԻՍ ծրագրային արտադրանքներում՝ սկսած այդ Բովանդակության փաստացի տրամադրման ամսվան հաջորդող ամսից:
4.8. Եթե Օգտատերը Կոնտենտ է տրամադրում ընթացիկ ամսվա 25-ից հետո, Ադմինիստրացիան իրավունք է վերապահում այն տեղադրել 2ԳԻՍ Ծրագրային արտադրանքներում Կոնտենտի տեղադրման ամսվան հաջորդող ամսվա ընթացքում, որը որոշվել է համաձայն 4.7-րդ կետի այս պահանջների:
4.9. Օգտագործողը իրավունք ունի ցանկացած պահի հրաժարվել 2ԳԻՍ ծրագրային արտադրանքներում ծածկույթի տարածքի տեղադրումից՝ գրավոր մերժում ուղարկելով Ադմինիստրացիային՝ isp@2gis.ru հասցեով: Օգտատիրոջ կողմից նման հրաժարման դեպքում Օգտատիրոջ Կոնտենտը, Օգտատիրոջ ծածկույթի մասում, ենթակա է բացառման 2ԳԻՍ ծրագրային արտադրանքներից՝ սույն պահանջների 4.7, 4.8 կետերով սահմանված ժամկետներում:
5. Սույն Պահանջների ցանկացած կետի խախտումը կարող է հանգեցնել հետևյալ հետևանքների.
Կոնտենտի թաքցնում, ջնջում,
Օնլայն ծառայություններից և/կամ 2ԳԻՍ ծրագրային արտադրանքներից օգտվելու իրավունքի սահմանափակումը կամ դադարեցումը Օգտատիրոջ համար, ով ավելացրել կամ տարածել է այդպիսի Կոնտենտը:
Սույն Պահանջների խախտման համար պատժամիջոցները կիրառվում են ադմինիստրացիայի հայեցողությամբ՝ առանց նախնական ծանուցման: