1.Ընդհանուր դրույթներ
Սույն պահանջները պարտադիր են կիրառման համար գովազդի տեղադրման ժամանակ։
Արտադրության, տեղադրման և տարածման գովազդի պահանջները, անկախ նրա տեղադրման վայրից, սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետության 1996 թվականի մայիսի 25-ի թիվ ՀՕ-55 «Գովազդի մասին» օրենքով (այսուհետ՝ «Գովազդի մասին» օրենք):
Գովազդը պետք է համապատասխանի «Գովազդի մասին» օրենքի հոդված 5-ի պահանջներին:
Գովազդի լեզուն գրական հայերենն է: Գովազդի ներկայացումը կարող է կրկնվել երկու և ավելի օտար լեզուներով, որոնց ընդհանուր ծավալը չպետք է գերազանցի հայերենով ներկայացման ծավալը (մակերեսը) և պարունակել տեղեկատվություն, որը չի ներառվում հայերենով ներկայացման մեջ:
Հայերենով գովազդի ներկայացումը պետք է լինի օտար լեզվով տեքստից առաջ, գրառմամբ վերևից ներքև կամ աջից ձախ: Օտար լեզվով գովազդի ներկայացումը իր պատկերներով, գունային կամ լուսային լուծումներով չպետք է գերազանցի հայերենով ներկայացումը: Միայն օտար լեզվով գովազդը չի թույլատրվում:
«Գովազդի մասին» օրենքի հոդված 5-ի համաձայն, 2GIS արտադրանքներում թույլ չի տրվում՝
1) Անօրինական գովազդ, որը կատարվում է օգտագործելով՝
ա) քաղաքացիների վստահությունը, փորձի կամ գիտելիքների պակասը;
բ) գովազդվող ապրանքները չօգտագործող սպառողների վարկաբեկումը;
գ) նախապաշարումներ և սնահավատություն;
դ) արտահայտություններ, որոնք վարկաբեկում են մրցակցին կամ մրցակիցների խումբը, ինչպես նաև արտադրվող և վաճառվող ապրանքների հատկությունները կամ անկանոն համեմատություններ այլ իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց և ապրանքների հետ;
ե) տեղեկատվություն, որը չի համապատասխանում ապրանքի պահանջարկի իրական չափին;
զ) կոչեր, որոնք խթանում են քաղաքացիներին բռնությանը, ագրեսիային, պանիկային, ինչպես նաև խախտում են բարոյականության ընդունված նորմերը;
է) կոչեր և հիմնավորումներ, որոնք ուղղված են շրջակա միջավայրի դեմ;
ը) կոչեր և հիմնավորումներ, որոնք խթանում են գործողություններին, որոնք սպառնում են սպառողի կյանքին, առողջությանը կամ անվտանգությանը;
թ) նախագծեր, տեքստեր, գովազդային բանաձևեր, պատկերներ, երաժշտական և ձայնային էֆեկտներ և այլ միջոցներ, որոնք խաբեության մեջ են գցում սպառողներին։
2) Անվստահելի գովազդ
3) Անվայել գովազդ
4) Ընդունված և ազգային բարոյական նորմերը վարկաբեկող գովազդ, որը պարունակում է վիրավորական արտահայտություններ, համեմատություններ և պատկերներ ռասայի, ազգային պատկանելության, մասնագիտության կամ սոցիալական ծագման, տարիքային խմբի կամ սեռի, լեզվի, կրոնական կամ այլ համոզմունքների նկատմամբ, որոնք ուղղակի կամ անուղղակի կերպով վարկաբեկում են պետական խորհրդանիշները (զինանշան, դրոշ, հիմն, դրամանիշ և այլն) կամ արտահայտում են անպատվություն նրանց նկատմամբ, ինչպես նաև վարկաբեկում են իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց, ինչպես նաև արտադրական, առևտրային կամ այլ գործունեությունը, մասնագիտությունը, տեսականին և այլն:
5) օգտագործում է անչափահասների միամտությունը և անփորձությունը; պարունակում է աուդիովիզուալ հատվածներ, որոնք կարող են վնաս հասցնել անչափահասների բարոյական կամ ֆիզիկական վիճակին; խարխլում է ծնողների և դաստիարակների հեղինակությունը, ինչպես նաև անչափահասների վստահությունը նրանց նկատմամբ:
6) օգտագործում է անչափահասների պատկերներ, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ գովազդը վերաբերում է անչափահասների համար նախատեսված ապրանքներին:
«Գովազդի մասին» օրենքի հոդված 15-ի դրույթների համաձայն, 2GIS արտադրանքներում թույլ չի տրվում՝
7) ծխախոտի արտադրանքների, դրանց պարագաների, ծխախոտի արտադրանքների փոխարինիչների (բացառությամբ բժշկական նպատակներով օգտագործվող փոխարինիչների), ծխախոտի նմանակների բոլոր տեսակների գովազդը, ներառյալ դրանց օգտագործումը:
8) կաթնախառնուրդների գովազդը նորածինների և վաղ տարիքի երեխաների համար, որոնք չեն հանդիսանում մանկական կաթնախառնուրդներ, ինչպես նաև ցանկացած սննդամթերքի գովազդը մինչև 6 ամսական երեխաների համար և դրանց հետ կապված ապրանքների:
9) մարդու օրգանների և հյուսվածքների առևտրային գովազդ:
10) զենքի և զինամթերքի գովազդը, բացառությամբ քաղաքացիական զենքի և զինամթերքի:
11) շահումով խաղերիի կամ ինտերնետ շահումով խաղի կամ կազինոյի կամ խաղասրահի կամ վիճակախաղի (ներառյալ տոտալիզատոր) կամ դրանց կազմակերպիչների գովազդը;
16) ուսանողի (աշակերտի, ուսանողի, ունկնդրի, հետազոտողի) կողմից ինքնուրույն կատարման ենթակա հանձնարարությունների, ուսումնասիրությունների և այլ գործնական աշխատանքների (տեսություն, կուրսային, դիպլոմային, ատենախոսություն և այլն) կատարման, մշակման, պատրաստման ծառայությունների գովազդ:
2GIS Արտադրանքներում գովազդի տեղադրման ժամանակ, գովազդատուն պարտավոր է ներկայացնել գովազդային տեղեկատվության հավաստիությունը հաստատող փաստաթղթեր (պատենտներ, տեղեկանքներ):